Saturday, November 19, 2011

Kaedah PELIK Menjana Pendapatan..!!!!!!!!

Penemuan terbaru kaedah PELIK menjana pendapatan dari rumah anda.

"Banyak cara menjana pendapatan di internet hari ini, tapi adakah ianya berkesan kepada anda..??"

"Sebelum ini, saya tidak tahu apa-apa tentang menjana pendapatan melalui internet. Saya juga tidak tahu internet marketing. Saya hanya biasa bersosial dalam Facebook dan menulis blog peribadi sahaja.

Pengalaman pertama menjana RM74 dalam masa 2 jam pertama menjadikan saya begitu bersemangat dan membuatkan saya "want to do more and more".

Webinar PerintisNet betul-betul pelik dan ganjil. Terima kasih kepada founder PerintisNet kerana mencipta sistem pelik ini.

Alif Hafizi Bin Muhammad Apandi (14 tahun)
Tingkatan 2
- Tanah Merah Kelantan


Syarat untuk berjaya melalui kaedah PELIK ini ialah :


1. Ada komputer dan internet. (boleh pinjam komputer kawan atau cyber cafe)

2. Mempunyai alamat email -yahoo, gmail, hotmail atau sebarang email yang boleh diguna.

3. Anda tahu membuka email - boleh login email, buka dan hantar email


4. Tahu "copy and paste" - Tahu menggunakan fungsi "copy and paste"
menggunakan mouse.

daftar


0 comments:

Post a Comment

Catatan Popular