Thursday, February 23, 2012

The One Minyak Wangi Terkini!!!!!

The One - keajaiban pati minyak wangi semula jadi. Sapu sedikit pada titik nadi tertentu pada tubuh badan agar keharuman yang menawan hati, nyaman dan mengasyikkan dapat tersebar dengan lebih berkesan. Minyak wangi eksklusif ini menyerlahkan anda berbanding orang lain. Anda adalah sumber daya tarikan di mana-mana sahaja.

Bulan Februari datang bersama musim menzahirkan cinta kasih kepada yang tersayang. Sempena sambutan Hari Kekasih, siri minyak wangi The One adalah hadiah yang sangat sesuai untuk anda mengungkapkan kasih sayang anda kepada yang tersayang.

Siri minyak wangi The One dihasilkan daripada pati pelbagai jenis bungabungaan dan tumbuh-tumbuhan semula jadi. Koleksi The One - Mon Amour, The One - Passionne dan The One Limited Edition, masing-masing terkenal dengan keunikan harumannya yang tersendiri. Siri haruman ini juga mempunyai fungsi tambahan yang tersendiri, iaitu memberi kesan aromaterapi yang menenangkan emosi dan mendamaikan jiwa pemakainya. Haruman pati daripada alam semula jadi ini mendorong anda untuk cerdas mengejar harapan. The One, pilihan bagi mereka yang mendambakan kehidupan yang menyerlah dan eksklusif.

CARA BELI DAN DAFTAR AHLI.

Anda Boleh Membuat Belian @ Daftar Ahli
Dengan Code Di Bawah Ini :

976745
Gunakan Nombor Code Di Atas,
Beli Dengan Harga Ahli @
Daftar Ahli Di Cawangan2 CNI Mana2
Tempat
Seluruh Malaysia.
Rujuk: CAWANGAN CNI

0 comments:

Post a Comment

Catatan Popular